ارسال پاسخ

۳۰ شهریور ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2430

pvc-asso.ir

معرفی آستر  PVC برای نوسازی خطوط فاضلابی و زیرزمینی

این محصولی است که مزایای ماندگار لوله  PVC برای صنعت نوسازی لوله بدون ترانشه را در شمال آمریکا به ارمغان آورده است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: در شمال آمریکا، فرسودگی زیرساخت های آب و فاضلاب به مرحله بحرانی رسیده است. در بسیاری از موارد تعمیر و جایگزینی زمان بر است که منجر به افزایش هزینه های عملیاتی در شهرداری ها می شود. در نتیجه جایگزینی لوله ها راه حلی با دوام و مقرون به صرفه نیست.

 

مهندسین IPEX این موضوع را با آستر  PVC  پاسخ داده اند، محصولی که مزایای ماندگار لوله  PVC برای صنعت نوسازی لوله بدون ترانشه را در شمال آمریکا به ارمغان آورده است. از فاضلاب های پوسیده تا لوله های فولادی کاروگیت که نیاز به تعمیر ساختاری دارند، آستر  PVC NovaForm، در قطرهای 75 تا 380 میلیمتر در  DR 35  و DR41 موجود است.

 

با آستر  PVC، شهرداری ها از مزایای بسیار تکنولوژی نوسازی بدون ترانشه مدرن بهره خواهند برد که شامل: صرفه جویی در زمان ، توانایی ایجاد کسب و کار محلی، باز بودن راه ها در حین عملیات، صرفه جویی بالقوه در هزینه و کاهش تاثیرات زیست محیطی نسبت به روش های سنتی روباز است.

 

 تیم توسعه NovaForm بیش از دو سال سخت کار کرده است دانشمندان تحقیق و توسعه فرمولاسیونی را ارائه داده اند که عملکرد محصول را تایید می کند. با ادامه و توسعه کار، آستر  PVC برای قطرهای بزرگتر از 380 میلیمتر در دسترس خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد